zaterdag 16 maart 2013

Review: Puistjes Patch (Action)

Een tijdje terug alweer heb ik dit product gekocht bij de Action. Ik zag het liggen en nam het mee, omdat het nieuw was en ik er erg nieuwsgierig naar was! Het zijn namelijk patches die je puistje(s) moet uitknijpen, zonder dat jij er nog iets voor hoeft te doen! Je plakt ze op, slaapt ermee en de volgende dag is hij zo goed als uitgeknepen. Weg dus met die naalden, tissues of wat je er dan ook voor gebruikt om ze weg te halen. Dit product zou het allemaal moeten veranderen! Ik ben ze met plezier gaan testen en heb er zo mijn mening over. Benieuwd naar meer? Lees snel verder :)

Review

Dit is de verpakking! Er zitten totaal 36 patches in. De verpakking kan je heel goed vergelijken met de poriën strips van de Action. Het is van hetzelfde merk en de verpakkingen hebben precies dezelfde kleuren, alleen is deze net even iets groter. Hij voor 1,99 te koop!

De patches zijn efficiënt (met veel en snel resultaat), hygiënisch en onopvallend. 

Wat doet dit product nou precies? Je brengt één patch op je puistje aan. Die is doorzichtig en onopvallend en zou zelfs onzichtbaar op je huid moeten worden. Je slaapt ermee en de volgende dag heeft de patch het puistje/bultje opgezogen. Hierdoor kan hij zich niet verder ontwikkelen waardoor er een mooi en aangenaam huidoppervlak ontstaat. 

In de verpakking zit ook een brief die heel belangrijk is!

In geval van diabetes of ontsteking eerst uw arts/dermatoloog of apotheker raadplegen. Snij of knip nooit in de ACNE STOP wondpleister en was uw handen met een reinigende lotion voor u de patch aanbrengt. Indien u overgevoelig bent voor hydrocolloiëde wondpleisters raden wij u eerst aan de arts/dermatoloog of apotheker te raadplegen. Eventueel kunnen hypoallergene kleeflagen van de wondpleister gevolgen hebben op bepaalde huidtypes, raadpleeg een arts of dermatoloog hierover.

Bewaar de patches in de verpakking! Verwijderd houden van warmtebronnen en vochtige plaatsen (zoals badkamer etc.) Elk wondpleister is slecht éénmaal bruikbaar.

Dit zijn de patches! Het zijn er totaal dus 36. Je kan kiezen uit een grote of kleine patch. Dat ligt er natuurlijk aan hoe groot het puistje is!

Over de patches zit nog een ander vel. Hou dit erop! Hierdoor drogen ze niet uit.
  (Sorry trouwens voor mijn vreselijk beschadigde nagellak)

Before
Dit is het puistje die ik met een van de patches ga wegwerken. Dit was de avond ervoor. Hij is redelijk groot, rood en deed zelfs aardig veel zeer. Weg met dat monster!

Hier zit een 'grote' patch erop. Ik heb er nog wat water overheen gedaan, zodat het nog wat beter intrekt. Super opvallend is hij niet, maar ook zeker niet 'onzichtbaar!' Niet iets om even snel de deur mee uit te gaan dus.

After
De ochtend erna! Gelukkig voor jullie zie je het niet heel goed op de foto, maar je zag duidelijk dat het puistje was uitgeknepen door de pus die erin zat (lekker smakelijk, bah).

En zonder de patch. Het gehele puistje was uitgeknepen en deed totaal geen zeer meer! Wauw! Hoe ideaal wil je het hebben. Je hoeft dus helemaal geen pijn meer te leiden om zo'n monster uit te knijpen. Je plakt er een patch op, slaapt ermee en klaar ben je! Natuurlijk was hij nog niet helemaal weg, maar hij kon zich zeker niet meer verder ontwikkelen. Ook ontstaat er een 'huidoppervlak' op, waardoor hij een stukje minder zichtbaar is. 

Dit was het puistje nog een ochtend verder. Bijna helemaal weg!


Mening: Ik ben echt enorm tevreden over dit product! Alles werkt enorm makkelijk en snel. Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij en het is nog super betaalbaar ook. Ik ben zeker van plan om dit product vaker te gaan gebruiken. Normaal kneep ik ze vaak uit wat enorm veel pijn deed en je kan er nog littekens van krijgen ook! Deze patches voorkomen dat en werken zo makkelijk! Ik ben echt verrast! Een hele grote aanrader :)

Bedankt voor het lezen!
XOXO

2 opmerkingen:

Nadi zei

Handig , dat ga ik ook helen denk ik .

Anoniem zei

Die heb ik ook gehad, zooo fijn